miłośników polskiego lotnictwa
Pokaż punkty

.: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :.
Temat: Pilot RAF-u z okolic pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem (2022-07-15,11:30)

Witam szanowne grono, szukam informacji na temat pilota/pilotów RAF-u z okolic pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem.    
Mam też drugie pytanie jednak poprzedzę je tym, iż jestem kompletnym laikiem o samolotach wiem tyle, że latają. Nie znalazłem informacji na temat zestrzelonych nad terytorium RP myśliwców typu Hawker Hurricane oraz Supermarine Spitfire. Chciałbym zapytać czy któraś z wymienionych maszyn została zestrzelona nad terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ? (odpowiedź wydaje być się tylko jedna: nie) natomiast jeśli było inaczej, to proszę o jakiekolwiek informację na temat zestrzelenia.
Tomasz Gcz  [141.101.96.135][Odpowiedz]

znalezionych: 4, strona 1 z 1

(4) Re: Pilot RAF-u z okolic pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem z dnia 2022-07-15, 11:30 :
Raczej nie, tutaj RAF raczej nie latał.}    
    
    
_________________    
otomedi.pl/pakiety-medyczne-jako-pozaplacowe-benefity-dla-pracownikow/
Sławomir Norka[141.101.76.47]  Dodaj współrzędne [Odpowiedz]
(3) Re: Pilot RAF-u z okolic pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem z dnia 2021-04-23, 23:03 :